Pages

Saturday, March 23, 2013

Casio Sheen

Saya tak pernah beli jam tangan sendiri. maksud saya jam tangan dari kedai jam kecuali beli kat pasar malam dan avon hehe.. tu jam main2 la sebab saya dah ada jam lain. yg lain tu 1st arwah ayah saya hadiahkan, lepas tu kakak saya, lepas tu mak saya bg.. jam2 yg diorang bg tu semua tahan lama.. so dlm masa tu saja nak tukar2 jam so saya beli la yg murah2 kat pasar malam...

sebenarnya jam rado yang mak saya bg elok sangat lagi even dah lebih kurang 7 tahun la kot.. kalau loan keta 7 tahun dah abis bayar rasanya... so rasa nak juga merasa jam sendiri. dalam duk surf, berkenan betul tengok casio sheen.. tapi saiznya boleh tahan besar untuk tangan saya yg kurus ni.. dlm2 byk2 tu saya suka yg ni..

akhirnya.. beli jugak thru online.. dah sampai pun.. kira ni la 1st watch original saya beli hehe.. Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment