Pages

Monday, May 28, 2012

Kelawar

Suatu malam satu ketika masa aku muda remaja.. sekolah menengah.. selalu tido pasang kelambu tapi malam tu rasa malas nak pasang. tetiba aku mimpi ular menjalar kat kaki. yang lebih dahsyatnya rasa macam real. macam betul2 ada. aku terjaga kemudian memang betul2 rasa ada menda merayap kat kaki dalam selimut. Ya Allah, takut sungguh masa tu. aku terus buang selimut. sekali lagi terkejut. ter'stunt', tergamam tengok kelawar!!! rasa macam tak logik langsung kelawar boleh masuk dalam selimut aku! apa lagi.. melompat aku dari katil terus kuar bilik.

Masa tu tak subuh lagi. aku duduk depan tv tak terkata apa. takut punya pasal. kelawar tu ada lagi kot dalam bilik aku takut nak tgk. sekali arwah ayah aku baru sudah mandi nak siap2 gi surau tgk aku duduk tercongok depan tv. pastu aku ckp ada kelawar. terkejut ayah aku. pastu aku tengok ayah aku tolak kelawar tu kuar rumah dengan penyapu. suara kelawar tu nyaring sungguh.. ish memang menakutkan sungguh masa tu.. tp sebab mengantuk aku boleh sambung tido lagi tu.. hehe memang kuat tido!


kalau comel macam ni takla takut sgt.. (takut gak kot)

hitam macam ni la kelawar tu.. tobat ngeri!! kekadang terfikir jugak, jelmaan jin syaitan ke ek?? mintak dijauhkanla, ya Allah..


**gambar dari google

No comments:

Post a Comment